جزئیات محصول

کولر گازی ال جی نکست وان

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000

ویژگی های کلیدی:

  • تکنولوژی اینورتر
  • کنترل فعال انرژی
  • پلاسمستر آیونایزر
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 تا 60 درصد به دلیل اینورتر بودن در مصرف انرژی می تواند صرفه جویی کند. همچنین این نوع از کولر گازی های ال جی 9000 دارای فیلتر پلاسمستر می باشند این فیلتر با تولید بیش از 3 میلیون یون در هر دقیقه موجب از بین رفتن کلیه ذرات  وباکتری های معلق در فضا می شود. ریموت این دستگاه دارای دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی می باشد که با فعال کردن آن میزان مصرف انرژی کنترل می شود.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 در کره جنوبی ساخته می شود که دارای 10 سال گارانتی و قطعات آن دارای18 ماه گارانتی می باشد. این برند دارای ظرفیت های مختلف 9000، 12000 و 24000 می باشد که برای متراژ های مختلف می تواند مناسب باشد. اسپلیت ال جی نکست 9000 با به کار گیری از تکنولوژی اینورتر که در اصل کمپرسور دو متغره می باشد گاز مبرد R410 برچسب انرژی A را به خود اختصاص داده است و تا 40 درصد می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی کند.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر یکی از بهترین محصولات شرکت ال جی می باشد. همان طور که می دانید این شرکت یکی از معتبر ترین و بهترین برند های شناخته شدی در تولید لوازم برقی و خانگی الکترونیکی می باشد. کمپانی ال جی سالانه بیش از 12 میلیون دستگاه کولر گازی و اسپلیت تولید و روانه بازار می کند. استفاده از به روز ترین و بهترین تکنولوژی روز دنیا، بهینه سازی محصولات برای کاهش هزینه برای مشتریان باعث محبوبیت محصولات ال جی شده است.

با نظر به این که دستگاه ها و اسپلیت های تهویه مطبوع و از جمله انواع کولرهای گازی و اسپلیت در دسته  کالاهای سرمایه ای هستند (و نه صرفا یک کالای مصرفی)، بنابراین اکیدا پیشنهاد می کنیم این نوع محصولات را تنها از سایت های تخصصی و با سابقه ای که به شکل حرفه ای و تخصصی عرضه کننده این دستگاه ها می باشند، خریداری کنید تا بتوانید با استفاده بهتر از اطلاعات فنی و دقیق ارائه شده در آنها اولا در صورت لزوم از مشاوره کارشناسان و مهندسین تأسیسات مربوطه استفاده کنید.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000

ویژگی های کولر گازی ال جی 9000

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 به سیستم کنترل فعال انرژی مجهز می باشد. بدین صورت که اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی را فعال کنید، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی را بتواند کنترل کند که در سه مرحله قابل انجام می باشد.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 مجهز به فیلتر محافظه دوگانه می باشد. این فیلتر توانایی حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را از محیط را دارد.

کولر گازی اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 به پاک کننده خودکار پلاس مستر مجهز می باشد. ال جی با استفاده از دستگاه تهویه مطبوع خود قادر است بوهای نامطبوع و باکتری های موجود روی اواپراتور یونیت داخلی را رفع کند.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر با بهره گیری از فن بولوور قوی در قسمت پنل دستگاه، دارای قدرت پرتاب باد تا 13 متر می باشد.

اسپلیت ال جی نکست وان 9000 به دلیل داشتن فناوری پلاس مستر آیونایزر که بیش از سه میلیون یون در دقیقه تولید می کند موجب از بین رفتن کلیه ذرات آلرژی زا، باکتری ها و ویروس ها  و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در محیط از قبیل مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره های مورب در بلوور فن موجب شده تا سطح صدا تا 19 دسی بل کاهش یابد.

اسپلیت ال جی نکست وان 9000

اسپلیت ال جی نکست وان 9000

از دیگر ویژگی های ال جی نکست وان

اسپلیت های دیواری ال جی نکست وان دارای مدل های مختلفی می باشد که هر یک ظرفیت های متفاوتی دارند. با توجه به ظرفیت این دستگاه ها می تواند برای محیط هایی با متراژ هایی متفاوت مورد استفاده قرار گیرد. اسپلیت ال جی 9000 برای فضاهایی با متراژ حداکثر 15 متر مناسب می باشد.

علاوه بر این ال جی نکست وان اینورتر با سیستم خودکار توزیع باد خود در چهار جهت قابلیت خنک سازی یکنواخت فضا را دارد. ایجاد سرمایش فوری دیگر مزیت این کولرگازی می باشد. طراحی بهینه خروجی هوا، موجب انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را سریعا خنک می‎کند.

در اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر در قسمت واحد بیرونی دستگاه (کندانسور) با بهره گیری از پره (فین) هایی که با یک لایه اپوکسی طلایی رنگ پوشانیده شده اند، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی حفظ می شود. این موضوع سبب تبادل گرمایی عالی در مدت زمان طولانی برای کندانسور می شود.

اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000 دارای حالت خواب عمیق می باشد. این حالت را می توانید از طریق کنترل دستگاه فعال کنید که دستگاه به صورت خودکار و هر 30 دقیقه یکبار دما را یک درجه بالا ببرید و این فرآیند در زمان استراحت با افزایش دو درجه ای دما همراه خواهد شد.

توضیحات تکمیلی

نوع:

ال جی نکست وان اینورتر 9000

نوع گاز:

R410

اینورتر :

دارد

میزان مصرف برق:

3.5 آمپر

گرید مصرف برق:

A

میزان پرتاب باد:

8 متر

ظرفیت سرمایش:

9000BTU

ظرفیت گرمایش:

10000BTU

مناسب برای فضای:

15 متر

نوع موتور:

روتاری دی سی اینورتر

رنگ:

سفید

گارانتی:

10 سال گارنتی گلدیران

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید