جزئیات محصول

حراج!
کولر گازی جنرال مکس 12000

11,900,000 تومان 12,200,000 تومان

کولر گازی جنرال مکس 12000 گاز410+گارانتی 5 ساله

5.00 بیرون از 5 بر اساس 2 رتبه بندی مشتری
(2 customer reviews)

سایر امکانات

  • ناحیه عملکرد T1
  • کمپرسور روتاری
  • دعملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • دارای تایمر 24 ساعته
  • دارای پره های ضد فرسایش
  • سیستم پشتیبانی از حالت خواب و تایمر
  • مجهز به فیلتر گرد و خاک
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

کولر گازی جنرال مکس 12000 یکی دیگر از محصولات شرکت جنرال می باشد. شرکت جنرال این محصول خود را با نام جنرال مکس به بازار عرضه کرده است. این کولر گازی 12000 می باشد و می توانید از آن هم به صورت سرمایشی و هم به صورت گرمایشی استفاده کنید. این کولر گازی با کمپرسور روتاری طراحی شده  و دارای رادیاتور طلایی است و همچنین مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی وخوردگی دارد.

کولر گازی جنرال مکس 12000

این محصول صدای بسیار کمی دارد و مصرف برق ان هم بسیار کم است. این کولر گازی جنرال مکس به صورت دو تکه است که یک موتور خارجی و  یک پنل داخلی دارد. طراحی این کولر بسیار ساده است و تنها یک نوار طلایی در حاشیه ی پایین این کولر مشاهده میشود. نمایشگر دارای قالیت حالت مخفی می باشد و تنها زمانی که روشن است قابل رویا است. این کولر دارایی فیلتر هایی برای تصفیه ی هوای خروجی می باشد.

اسپلیت جنرال مکس 12000

اسپلیت جنرال مکس 12000

بررسی مدل مکس اینورتر

کولر گازی مکس اینورتر علاوه بر امکانات خوب و مصرف انرژی کم جزء بهترین کولر گازی های شرکت جنرال می باشد و برای افرادی که به دنبال کولر گازی با قیمت مناسب هستند می توان این اسپیلت مکس  را پیشنهاد کرد.

به طور حتم بار ها شنیده اید که محصولات جنرال علاوه بر کیفیت بالا قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر محصولات نیز دارد. همچنین این محصول متاسفانه مصرف انرژی بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد. این نقص با پیشرفت تکنولوژی و ورود کولرهای نسل جدید اینورتر کاملا برطرف شده است.

برای جلب رضایت و اعتماد مشتریان شرکت جنرال نسل جدیدی از اسپلیت های اینورتر را عرضه کرده است. حال سوال این است تفاوت کولرهای معمولی و اسپیلت در چیست؟ در کولر گازی اسپیلت به جای استفاده از موتور های دور ثابت از کمپرسورهایی با دور متوسط بهره می گیرند. این به این معنی است که هر بار کولر برای تنظیم دما خاموش نخواهد شد.

کولرگازی جنرال مکس 12000

کولرگازی جنرال مکس 12000

امکانات کولر گازی جنرال مکس

کولر گازی دیواری جنرال مکس 12000 از توابع و امکاناتی بسیاری، همچون قابلیت پاک کنندگی خودکار پنل داخلی، تنظیم اتوماتیک جهت وزش باد و سیستم راه اندازی مجدد خودکار و .. بهره می برد. از آنجایی محیط مرطوب معمولاً باعث رشد و تکثیر باکتری ها و میکروب ها و انواع ویروس ها می شود، به همین دلیل جنرال قابلیتی به نام پاک کنندگی خودکار را در پنل کولر گازی طراحی کرده است. کولر های گازی معمولا کمی سخت پاک می شوند. به همین دلیل چنین ویژگی لازم است تا مانع از رشد و تکثیر میکروب ها و باکتری ها داخل دستگاه گردد.

تنظیم جهت باد

تنظیم جهت باد را هم به صورت دستی و هم به صورت اتوماتیک می توانید انجام دهید. شما به راحتی می توانید جهت باد را به طرف چپ، راست و یا بالا و پایین تنظیم کنید. بر روی پره های آن از پوششی استفاده شده است که به گلد فین معروف است. این پوشش مانع فرسودگی و خوردگی پره ها می شود و در نتیجه باعث افزایش طول عمر و عملکرد آن می شود.

خرید کولر گازی های جنرال مکس 12000 بهترین شرایط را برای شما و خانواده تان فراهم می کند تا آرامش، اطمینان و سلامتی را در کنار یک محصول بی نظیر تجربه کنید.

توضیحات تکمیلی

نوع

اسپیلت

نوع گاز

R22

اینورتر

ندارد

میزان مصرف برق

5/5 آمپر

گرید مصرف برق

B

میزان پرتاب باد

8 متر

ظرفیت سرمایش

12000 BTU/hr

ظرفیت گرمایش

12500 BTU/hr

مناسب برای فضای

20 متر مربع

نوع موتور

روتاری

رنگ

سفید

گارانتی

5 سال

2 دیدگاه برای کولر گازی جنرال مکس 12000 گاز410+گارانتی 5 ساله

  1. فرشید

    واقعا کولر خوبیه، با بهترین قیمت از همین سایت خریدم

  2. سیمین

    سلام‌ مصرف برق این کولر گازی چقدره؟

    • zadaskar

      4.5 آمپر

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید