جزئیات محصول

توضیحات

کمپرسور روتاری را می توان به دو نوع تقسیم کرد. یکی دارای تیغه یا پره هایی است که با شافت می چرخند. نوع دیگر تیغه ای دارد که ثابت مانده و بخشی از مونتاژ محفظه کمپرسور است. در هر دو نوع ، بخار از خط مکش از طریق درگاه مکش به داخل سیلندر کشیده می شود. با چرخیدن تیغه ، بخار به دام افتاده در فضای پیش از تیغه در گاز پر فشار فشرده می شود و پس از آن از طریق درگاه اگزوز به کندانسور تخلیه می شود. تعداد پره ها در یک سیستم واحد می تواند از دو تا هشت باشد. در این نوع کمپرسور ها تیغه ها ۳۶۰ درجه می چرخند و عمل مکش و فشرده سازی مبرد صورت می گیرد.

کمپرسورهای روتاری کوچک و آرام هستند، بنابراین در مکان هایی که صدا مسئله ای نگران کننده است محبوب هستند. قسمت داخلی این نوع کمپرسور AC شامل شافت است که چندین تیغه به آن وصل شده است. شافت تیغه داخل سیلندر می چرخد، در نتیجه مبرد را از طریق سیلندر فشار داده و آن را به طور همزمان فشرده سازی می کند. کمپرسور روتاری بیشتر برای مناطق سردسیر و مرطوب مناسب است.

این کمپرسورها دارای صدای کمتری نسبت به کمپرسور پیستونی دارد. مصرف انرژی ان نیز نسبت به پیستونی بهینه تر است. همچنین کمپرسورهای روتاری راندمان بالاتری نیز نسبت به کمپرسور پیستونی دارد. تنها عیب آن این است که هزینه تعمیرات آن بیشتر است.

برای خرید مطمئن و آسان و کسب اطلاعات از قیمت کمپرسور روتاری می توانید از سایت ایران اسپیلت بازدید کنید. در صورت داشتن سوال با ما تماس بگیرید.

1 دیدگاه برای کمپرسور روتاری

  1. فرید ترابلی

    باسلام ایاکمپرسورهای موجود ضمانت هم دارد لااقل یکماه

    • zadaskar

      خیر فقط تا یک روز و زمانی که به دستگاه جوش نخورده باشد شما باید قبل نصب حتما تست کنید

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید