جزئیات محصول

توضیحات

پیشرفت در فن آوری تهویه مطبوع منجر به طرح هایی شده است که توانایی صرفه جویی در مصرف انرژی و عملکرد بهتر تهویه مطبوع را امکان پذیر می کند. فناوری قدیمی از اجزای الکتریکی برای انجام عملیات کنترل مستقیم موتورها و کمپرسورها استفاده می کند. این منجر به عملیاتی غیرمترقبه می شود که منجر به مصرف بیشتر انرژی می شود. فن آوری اخیر کنترل بهینه ای را ارائه می دهد که اسپیلت را قادر می سازد عملکرد را متناسب با بار خنک کننده مورد نیاز تنظیم کند. این کنترل باعث می شود مصرف انرژی کمتری انجام شود. این فناوری جدید از برد همه کاره کولر گازی برای انجام ارتباطات پیچیده، محاسبه داده ها و عملکرد خروجی استفاده می کند.

برد همه کاره، فرمان های لازم را به سایر قطعات کولرگازی ارسال می کند و عملکرد های مختلف اسپیلت را امکان پذیر می کند. خراب شدن یا سوختن برد همه کاره کولر گازی، بقیه قسمت های اسپیلت را دچار مشکل می کند چرا که دیگر اجزای اسپیلت به آن وابسته اند. اکثر اوقات می توانید ان را تعمیر کنید ولی تعمیرکار باید بر فرایند کاری و ساختاری این قطعه تسلط کامل داشته باشد.

برای خرید برد همه کاره کولر گازی و اطلاع از قیمت برد همه کاره اسپیلت می توانید با سایت ایران اسپیلت همراه باشید. در صورت داشتن سوال می توانید با ما تماس بگیرید. شما می توانید خرید مطمئنی با ایران اسپیلت داشته باشید. علاوه بر خرید برای تعمیر و بررسی برد کولر گازی نیز می توانید با ایران اسپیلت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “برد همه کاره”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید