جزئیات محصول

حراج!
کولر گازی جنرال

24,200,000 تومان 24,800,000 تومان

اسپلیت جنرال گلد دیجیتال 24000 گاز410

5.00 بیرون از 5 بر اساس 4 رتبه بندی مشتری
(4 customer reviews)

ویژگی های کلیدی:

  • فیلتر هوا
  • 3 تا 5 متر لوله مسی
  • سرمادهی بالا
  • مصرف برق پایین
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 یک کولر گازی مقرون به صرفه می باشد که با توجه به قیمت مناسب و مصرف برق پایین دارای کیفیت بالایی می باشد. این نوع کولر گازی از نوع سردو گرم می باشد و هم چنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی در داخل جعبه می باشد.

اسپلیت جنرال دیجیتال 24000

فاکتورهای بسیاری در خرید اسپلیت ها نقض دارند. علاوه بر قیمت، میزان مصرف برق و کمپرسور آن از این آیتم ها می باشند.

لازم به ذکر است اسپلیت اینورتر دارای قیمت بالاتری نسبت به کولرگازی های معمولی می باشد. علت آن این است که کولر گازی اینورتر قادر است تا 41 درصدر در مصرف برق صرفه جویی کند. اسپلیت جنرال gnr-24dc یکی از کولر گازی های با کیفت و جدیدی است که توسط کمپانی جنرال تولید شده است.

با توجه به ظرفیت 24000 این اسپلیت سرد و گرم، می تواند انتخاب مناسبی برای خنک سازی فضایی به مساحت 60 الی 80 متر مربع باشد. خرید کولر گازی کار ساده ای نیست با قیمت های صعودی که شاهدش هستیم باید کاملا دقت کنیم که اسپلیت با مناسب و میزان مصرف برق بهینه را انتخاب نماییم.

از کمپرسور این اسپلیت ها می توان به عنوان قلب تپنده آن ها نام برد که از نوع روتاری می باشد و عملکرد سرد و گرم را به خوبی انجام می دهد.

جنرال دیجیتال 24000

ویژگی ها امکانات کولر گازی اینورتر جنرال

غالبا اسپلیت های جنرال دارای امکانات مختلف و متنوعی می باشند که عملکرد و کارآیی کولر گازی را بهبود می بخشند. کولر گازی جنرال دیجیتال 24000 نیز مستثنی از این قاعده نیست و با ببهره گیری از امکانات مختلف استفاده از اسپلیت جنرال سرد و گرم را ساده تر و دلپذیر تر ساخته است.

اسپلیت  24000 از ویژگی هایی همچون  قابلیت تنظیم جهت وزش باد به سمت بالا یا پایین و چپ یا راست برخوردار است، با این ویژگی ها قادرید جهت وزش باد را در سمت مورد نظرتان  تنظیم کنید تا  باد خنک مستقیم به سمت شما بوزد.

دلیل استفاده گاز R410 در اسپلیت جنرال دیجیتال 24000

شرکت جنرال محصولات خود را با نوع گاز R22 و R410 ارائه می کند. در کشور های توسعه یافته استفاده از گاز R22 به دلیل اثرات تخریبی که بر محیط زیست دارد ممنوع شده است. به همین دلیل گاز R410 جایگزین آن شده است که این گاز ترکیبی از  دو گاز R125 و R32 و نسبت 50 درصد می باشد. به دلیل نقطه جوش بسیار پایین این گاز سرما دهی مناسبی دارد. نقطه جوش 51 درجه زیر صفر بسیار کمتر از گاز R22 با نقطه جوش 40.8 درجه زیر صفر می باشد.

چرا کولر گازی دیجیتال جنرال 24000

  • اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 که از گاز R410 استفاده می‌کنند می‌توانند در مصرف برق  تا 60 درصد صرفه‌جویی کنند.
  • گاز R410 موجب می‌شود کمپرسور کولر عملکرد بهتری از خود نشان دهد و خنک تر کار کند.
  • در مقایسه با گاز R22 نیاز به شارژ کمتری دارد دارای آنتالپی بالاتری  است.
  • موجب افزایش طول عمر و عملکرد سیستم‌های تهویه و قطعات مختلف آن‌ها می‌شود.

مزایا و قابلیت‌های ویژه اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 با گاز R410

همان طور که عنوان شد محصولات این برند دارای کیفیت مطلوب، طول عمر بالا و طراحی بسیار زیبا می باشد و نسبت به رقیبان خود از جمله گری، اجنرالل و ال جی از قیمت مناسب تری برخوردار است.

این کولر گازی‌ها از جمله اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 با گاز R410 با توجه به نوع کمپرسور و نوع گاز مبردی که در آن به کار رفته است دار برچسب انرژی A را به خود اختصاص داده اند و مصرف انرژی آن‌ها تا 60 درصد کاهش یافته است.

اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 با گاز R410 مجهز به سیستم تمیزکننده خودکار می باشد و با بهره‌گیری از فیلترهای میکروب ‌زدا و آنتی باکتریال هوای محیط را از هرگونه آلودگی و میکروبی پاک سازی می کند و هوا و اکسیژنی سالم و به دور از هرگونه ریزگرد و میکروبی را به فضا تزریق می‌کنند.

از دیگری تکنولوژی‌های روز دنیا که در این کولرگازی ها به کار رفته است تکنولوژی پره‌های ضد خوردگی است که در برابر زنگ‌زدگی، خوردگی و آسیب‌های دیگر دارای مقاومت بسیار هستند.

4 قابلیت دیگر اسپلیت جنرال دیجیتال 24000

در ساخت و طراحی این کولر گازی ها از قطعات با کیفیت بالا و زیبا استفاده شده است.

با توجه به میزان ظرفیت گرمایشی آن، قدرت پرتاب باد می تواند بین 10 تا 25 متر متغیر باشد که با استانداردهای روز دنیا برابری می کند. همچنین طراحی شبکه‌های یونیت داخلی این کولرها به گونه ای است که جریان هوا را در هر 4 جهت به شکل مساوی تقسیم می‌کند و فضا را به صورت هم‌ زمان خنک می نماید.

طراحی و قطعات این کولرها موجب شده‌ است که بیشترین صدای تولید از آن حتی در بالاترین حد قدرت از 45 دسی‌بل بیشتر نخواهد شد. و از آنجایی که کولرهایی با صدای کمتر از 50 دسی‌بل به عنوان کولر بی‌صدا معرفی می شوند، این کولرها در دسته کولرهای بی‌صدا قرار می گیرند

از ویژگی های دیگر این کولر گازی های دیجاتال جنرال می توان به نصب آسان و قابل تغیرآن، حالت خواب، دیجیتالی تغییرات دما، کنترل از راه دور و تایمر برنامه  آن اشاره کرد.

توضیحات تکمیلی

نوع:

جنرال دیجیتال 24000

نوع گاز:

R410

اینورتر :

ندارد

میزان مصرف برق:

8 آمپر

گرید مصرف برق:

A

میزان پرتاب باد:

10 متر

ظرفیت سرمایش:

24000BTU

ظرفیت گرمایش:

25000BTU

مناسب برای فضای:

60 متر

نوع موتور:

روتاری

رنگ:

سفید

گارانتی:

18 ماه گارانتی ایران اسپلیت و نصب و لوله رایگان

4 دیدگاه برای اسپلیت جنرال گلد دیجیتال 24000 گاز410

  1. nima

    کولر بسیار‌ خوبیه خیلی ممنونم از فروشگاه خوبتون بابت پیشنهاد این کولر، من خیلی راضیم

  2. سامان

    کولر خوب و کم مصرفیه چند سالی هست استفاده میکنم و به همه پیشنهادش میکنم

  3. emad

    کولر خوبیه من راضیم

  4. rasool

    سلام این کولر گازی گارانتی هم‌ داره؟

    • zadaskar

      سلام هم بدون گارانتی موجود است هم بدون گارانتی

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید