جزئیات محصول

توضیحات

کمپرسور پیستونی محبوب ترین نوع کمپرسور کولر گازی است. پیستون با حرکت به بالا و پایین داخل سیلندر هوا را فشرده می کند. با حرکت پیستون به سمت پایین ، یک خلاء ایجاد می کند که در مبرد مکیده می شود. با بالا آمدن، گاز فشرده می شود و به داخل کندانسور حرکت می کند. یک کمپرسور تهویه مطبوع پیستونی بسیار کارآمد است، زیرا واحدهای کولر گازی می توانند تا هشت سیلندر درون کمپرسور داشته باشند.

کمپرسور پیستونی از قدیمی ترین کمپرسورهای کولر گازی به شمار می رود که در مناطق گرم تر مورد استفاده قرار می گیرد. از مزایای آن می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. همچنین تعداد متخصصان و تعمیرکاران آن از سایر کمپرسورها بیشتر است. اما در عین حال، صدای بیشتری دارد و راندمان آن پایین تر از دیگر کمپرسورها است. با این وجود از محبوبیت بالایی برخوردار است. از کمپرسور پیستونی در یخچال ها و هم در کولر های گازی هایی استفاده می شود که دارای ظرفیت بین 18000 لی 36000 BTU  می باشند.

امروزه کولر گازی یکی از مهم ترین و باصرفه ترین محصولات هر خانه و صنعتی است که در برندهای مختلف با ویژگی ها و پارامترهای مختلف وجود دارد. تفاوت‌ها و نحوه عملکرد هر کدام از اینکولر گازی ها به عوامل زیادی خصوصا کمپرسور آنها بستگی دارد.

برای خرید مطمئن کمپرسور پیستونی خود می توانید از طریق سایت ایران اسپیلت به راحتی و به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال نیز می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کمپرسور پیستونی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید