جزئیات محصول

بلور فن

بلوور فن کولر گازی

5.00 بیرون از 5 based on 1 customer rating
(1 بررسی مشتری)
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

یکی از قطعات کولر گازی بلوور فن کولر گازی می باشد که می تواند جریان هوا را با فشار کم اما در حجم زیاد ایجاد کند. آنها معمولاً در کولرهای هوای بزرگ استفاده می شوند. این قطعه به موتور فن کولر گازی وصل می شود و هوا را به خارج از دستگاه پرتاب می کند. از نام های دیگر این قطعه می توان به پروانه کولر گازی، بلور فن و بلوئر فن اشاره کرد.

با توجه به برند کولر گازی، طول و قطر بلوور فن ها با هم منتفاوت است. برای خرید بلور فن باید به سه نکته اساسی توجه داشته باشید:

  • طول
  • قطر
  • طرز اتصال به شفت موتور فن (کنار، داخل یا خارج)

باید بدانید هر چقدر طول و قطر بلوور فن بیشتر باشد، میزان هوادهی و پرتاب باد کولر گازی بیشتر خواهد بود. شما می توانید برای سفارش این محصول طول و قطر بلوور فن را با متر یا خط کش اندازه گیری کنید و آن را برای ما ارسال کنید تا با توجه به نوع کولر گازی شما این محصول برایتان ارسال گردد. در برخی از کولر گازی ها برای استفاده بهینه از فضای داخلی آن، بلوور فن از داخل به شفت موتور فن متصل می گردد. گاهی نیز برای اینکه در صورت لزوم به راحتی و آسانی تعویض شود در کنار شفت موتور فن وصل می گردد. برخی اوقات نیز پیچ اتصال بلور فن به موتور فن کولر گازی در خارج بلور فن است.

دلایل خرابی بلور فن کولر گازی:

دلایل بسیاری است که موجب خرابی بلور فن کولر گازی شود اما این قطعه در کل به ندرت خراب می شود.

یکی از دلایل خرابی شکستگی بخشی یا کل بلور فن است که زمانی که بخشی از بلور می شکند باعث می شود از حالت بالانس خارج شود و کولر گازی و اسپلیت شما شروع به لرزش کند.

یکب دیگر از دلایل خرابی و پوسیدگی لاستیک بلور فن می باشد که در صورت پارگی آن شفت بلور یا نمی تواند آن را بچرخاند و یا موجب لرزش در کولر گازی می شود.

اهمیت بالانس بودن بلور فن کولر گازی:

بلور فن یک قطعه در حال گردش مثل چرخ ماشین است که در صورت بالانس نبودن در هنگام چرخش موتور فن مانند یک وزنه ویبره عمل می کند و شروع به لرزاندن پنل اسپلیت شما می کند

نهوه تعویض بلور فن کولر گازی

برای تعویض بلور فن کولر گازی ابتدا باید قاب پنل به طور کامل باز شود فقط در زمان باز کردن قاب پنل باید بسیار دقت کنید تا آسیبی به خار های پنل وارد نکنید زیرا در صورت شکستن خارها کولر گازی شما صدا خواهد داد.

بعد از آن باید کلیه پیچ های اواوپراتور اسپلیت باز شود.

و  سپس با بالا کشید او اپراتور به بلور فن دسترسی پیدا خواهید کرد توجه داشته باشید که در بالا کشیدن اواپراتور بسیار دقت کنید تا بعه آن آسیب وارد نکنید .

و بعد از آن ابتدا پیچ شفت محل اتصال بلور فن به موتور فن را شل کرده و سپس بلور فن کولر گازی را بیرون کشیده و بلور جدبد را جا بزنیم

تعویض بلور فن یک کار کاملا تخصصی و سخت است که امکان دارد در زمان تعویض باعث آسیب به قظعات دیگر شود و یا در هنگام جا ردن بلور جدید به آن آسی وارد کنید پیشنهاد می شود حتما از یک تکنسین ماهر و با تخصص برای تعویض بلور فن اسپلیت خود استفاده کنبد تا خدایی نا کرده باعث مشکلات دیگر برای شما نشود.

ایران اسپلیت مرکز واردات و پخش انواع بلور فن در مدل ها و سایز های مختلف می باشد و برای خرید بلور فن می توانید با شماره تماس های ما تماس بگیرید.

لظفا ابتدا ویدئو یی که در زیر قرار گرفته را به صورت کامل مشاهده کنید تا بتوانید به صورت دقیق سایز و مدل بلور خود را بدست آورید تا در هنگام خرید محصول اشتباهی در یافت نکنید.

راهنمایی های کاملی در مورد بلور فن کولر گازی در ویدئو زیر گفته شده است که برای خریئ شما بسیار مفید است.

برای خرید آنلاین بلور فن، اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی، اطلاع از قیمت بلوور فن و غیره می توانید با ما تماس بگیرید و با سایت ایران اسپیلت همراه باشید تا از خرید مطمئن و راحت خود به صورت آنلاین بهره ببرید.

در ویدئو زیر آموزش اندازه گیری دقیق بلور فن کولر گازی آمده است

1 دیدگاه برای بلوور فن کولر گازی

  1. رضا

    ممنون از راهنمایی کامل شما همین که کامل قبل خرید راهنمایی میکنید عالی هست

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید