جزئیات محصول

اسپیلت دیواری تک پانل تک الکتریک

اسپلیت دیواری تک پانل سردوگرم تک الکتریک Super 30000 (گاز R410)

ویژگی های کلیدی:

  • سیستم شروع مجدد خودکار
  • حالت خواب راحت
  • حالت توربو
  • تمیز کردن خودکار پنل داخلی
  • سیستم تشخیص نشت گاز
  • 5 سال ضمانت کمپرسور
  • 2 سال ضمانت کلیه قطعات
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

اسپلیت 30000 تک الکتریک سوپر با بهرمندی از کمپرسور روتاری T1 مجهز به کیت اینورتر (تغییر دهنده دور موتور) و نیز با استفاده از گاز مبرد R410 دارای رده انرژی A می باشد. کولر گازی و اسپلیت اینورتر تک الکتریک مدل رویال (Super) دارای ضمانت نامه شرکت بدر تک شامل 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد.

اسپلیت 30000 تک الکتریک سوپر

اسپلیت 30000 تک الکتریک در دو حالت سرما و گرما کار می کند. اسپلیت دیواری دستگاهی است که  از طریق تبخیر مایع مبرد در اواپراتور، باعث می شود هوای گرم را جذب کند و هوای خنک تولید کند.

کولر گازی اسپلیت تک الکتریک در مدل های مختلف از جمله کولر گازی اسپلیت سوپر اینورتر تک الکتریک در ظرفیت های 9000 ، 12000 ، 18000 ، 24000  و 30000 با گارانتی اورجینال شرکت بدر تک الکتریک در وب سایت ایران اسپلیت موجود می باشد.

کولر گازی اینورتر تک الکتریک مدل سوپر 3000 با بهره گیری از گاز مبرد R410A موجب کارایی بهتر دستگاه در حفظ لایه اوزون می شود که این مسئله سبب سازگاری با محیط زیست می شود .

شرکت تک الکتریک با بهره گیری از امکانات پیشرفته و متخصصین و کارشناسان حرفه ای محصولاتی با بالاترین کیفیت مطابق استاندارد های بین المللی تولید و به بازار ارائه کند.

این شرکت در زمینه طراحی و تولید سیستم تهویه مطبوع فعالیت می کند. امروزه ویژگی های بسیار کولر گازی و برتری آن ها نسبت به سایر دستگاه های تهویه مطبوع، برای تامین سرمایش و گرمایش سبب شده است که با استقبال بسیاری مواجه شود.

اسپلیت تک الکتریک 30000

اسپلیت تک الکتریک 30000

ویژگی های اسپلیت 30000 تک الکتریک

  • سهولت در شستشو
  • صدای کم در هنگام کار کردن
  • قابلیت اتصال به wifi
  • سیستم روشن و خاموش شدن خودکار
  • فیلتر ضد باکتری

اسپلیت گرم و سرد تک الکتریک با ظرفیت 3000 دارای فیلتر ضد باکتری کاتالیزور سرد است که می تواند باکتری ها و بوی نامطبوع را بر روی اپراتور پنل داخلی رفع  کند. علاوه لر این این فیلتر ها با جلوگیری از ورود باکتری ها و ویروس ها به ریه های شما باعث تنفس هوای سالم و تمیز شما می شود.

اسپلیت 30000 تک الکتریک مدل MASTER از پرفروش ترین محصولات این برند تجاری ایرانی می باشد. بهره گیری از کمپرسور قوی روتاری همراه با گاز مبرد R410 از ویژگی های مثبت این کولر گازی می باشد. همچنین گاز استفاده شده در این کولر گازی کاملا دوستدار محیط زیست می باشد.

در کولرگازی 30000 تک الکتریک از فناوری اینورتر استفاده نشده است. با این حال به دلیل کلاس انرژی A این دستگاه و بهره گیری از کمپرسور روتاری با کیفیت، خیال کاربران را از مصرف بهینه انرژی راحت کرده است.

ایجاد سرمایش و گرمایش این کولر گازی، این امکان را به شما می دهد که هم در سرمای زمستان و هم در گرمای تابستان بتوانید از این اسپلیت استفاده کنید و هر 365 روز سال را در آرامش و دمای مطلوب سپری کنید.

اسپلیت 30000 تک الکتریک مدل مستر(رویال) قادر است فضایی حدود 110 متر مربع را پوشش دهد.

کولر گازی تک الکتریک 30000

کولر گازی تک الکتریک 30000

گارانتی و خدمات پس از فروش

ایران اسپلیت محصولات برند محبوب ایرانی کمپرسور تک الکتریک را به مدت 5 سال همراه با 24 ماه گارانتی سایر قطعات ضمانت می کند.

قیمت کولر گازی ایرانی تک الکتریک

برند تک الکتریک در زمینه قیمت با توجه به طراحی مهندسی شده زیبا، امکانات جذاب و کیفیت فوق العاده بسیار خوب عمل کرده و قیمت محصولات تک الکتریک همواره قیمتی معقول و مناسب بوده است.

توضیحات تکمیلی

نوع:

تک الکتریک اینورتر 30000 مدل super

نوع گاز:

R410

اینورتر :

دارد

میزان مصرف برق:

9 آمپر

گرید مصرف برق:

A

میزان پرتاب باد:

12 متر

ظرفیت سرمایش:

30000BTU

ظرفیت گرمایش:

32000BTU

مناسب برای فضای:

90 متر

نوع موتور:

روتاری دی سی اینورتر

رنگ:

سفید

گارانتی:

5 سال گارانتی بدر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپلیت دیواری تک پانل سردوگرم تک الکتریک Super 30000 (گاز R410)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید