جزئیات محصول

حراج!
کولر گازی جنرال دیجیتال

28,400,000 تومان 28,900,000 تومان

اسپلیت جنرال گلد دیجیتال 30000 گاز410

5.00 بیرون از 5 بر اساس 5 رتبه بندی مشتری
(5 customer reviews)

ویژگی های کلیدی:

  • فیلتر هوا
  • 3 تا 5 متر لوله مسی
  • سرمادهی بالا
  • مصرف برق پایین
مشاهده لیست علاقه مندی ها
مقایسه

این محصول را به اشتراک بگذارید

توضیحات

اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 یک کولر گازی مقرون به صرفه می باشد که با توجه به قیمت مناسب و مصرف برق پایین دارای کیفیت بالایی می باشد. این نوع کولر  گازی از نوع سردو گرم می باشد و هم چنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی رایگان در د اخل جعبه می باشد.

اسپلیت جنرال دیجیتال 30000

اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 یکی از محصولات شرکت جنرال می باشد و ایجاد سرما و گرما می کند. کولر گازی جنرال GM-S30000 Digital دارای کندانسورو طلایی می باشد. دوام و طول عمر این کور گازی بسیار بالا می باشد. پرتاب باد کولر گازی جنرال مکس دیجیتال GM-S30000 بسیار خوب است وباعث بخش باد خنک در همه جهات می شود. کولر گازی جنرال دیجیتال دارای ظرفیت 30000 می باشد که گزینه مناسبی برای محیط های بزرگ می باشد.

اسپلیت دیجیتال سرد و گرم با ظرقیت 30000  یکی از محصولات باکیفیت برای تهویه هوا موجود در بازار می باشد که قادر است در دو حالت ایجاد سرما و گرما ایفای نقش کند. این کولر گازی نیز مانند دیگر اسپلیت ها در داری دو بخش داخلی و خارجی می باشد. قسمتی که در خارج از منزل نصب می شود ذارای بدنه فلزی است و وظیفه خنک سازی گاز را به عهده دارد. پنل داخلی دارای طراحی زیبایی می باشد که مناسب با دکوراسیون منزل شما می باشد کار وزش باد خنک را به عهده دارد.

اسپلیت جنرال دیجیتال 30000

اسپلیت جنرال دیجیتال 30000

راهنمای خرید کولرگازی

کولر گازی‌های اسپلیت دارای دو بخش می باشند که یونیت داخلی و یونیت خارجی نامیده می شوند. یونیت داخلی  پنل دستگاه هم نامیده می شود و همانطور که گفته شد در داخل منزل نصب می شود. این اسپلیت با توجه به ظرفیت 30000 توانایی خنک سازی برای متراژهای 90 تا 100 متر مربع را دارد. در بخش فیلتر های موجود در پنل دستگاه تاثیر به سزایی در تهویه هوای خروجی از این کولر گازی را به همراه دارد. سری دیجیتال اسپلیت سرد و گرم جنرال ظرفیت 9000 تا 36000 در بازار موحود می باشد.

نقد و بررسی مدل کولر گازی جنرال لبخند شکار 30000 سرد و گرم

امروزه با فرا رسیدن گرما، خرید کولر گازی جزء کار های مهم شده است و تقریبا می توان گفت جای دستگاه های خنک کننده قدیمی را گرفته است. اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 به دلیل قابلیت ایجاد سرما و گرما خیال شما را در فصول مختلف سال از بابت تهویه هوا و دمای مناسب منزلتان آسوده می کند. ظرفیت سرمایشی این کولر گازی 30000 BTU می باشد که اصطلاحا در هنگام خرید، کولر گازی 30000 گفته می شود.

طبق خصوصیات و امکانات این اسپلیت دیواری، می توان گفت برای شرایط آب و هوایی معتدل، مرطوب و گرم و خشک کشورمان مناسب می باشد که این نواحی با T1 و T3 مشخص می شوند. پس با این توصیفات حالا شما می توانید تصمیم بگرید که این کولر گازی برای منزل شما مناسب است یا خیر! اما تنها این نیست؛ بر خلاف کولر گازی های دیگر برندها، در این اسپلیت دیواری جنرال هر دو حالت تنظیم پره ها swing و airflow به صورت اتوماتیک و از به وسیله ریموت کنترل صورت می گیرد که در این صورت احتیاجی نیست برای تنظیم پره ها به صورت افقی، دستی این کار را انجام دهید؛ از این گذشته این کولر گازی کم مصرف جنرال قابلیت تعویض مود را با حالت های سرد- گرم – شرجی- باد- چرخشی در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

کولر گازی جنرال دیجیتال 30000

کولر گازی جنرال دیجیتال 30000

کولر گازی سرد و گرم 30000 جنرال لبخند شکار

یکی از ارکان مهمی که باید در نظر گرفته شود طراحی یونیت داخلی کولر گازی می باشد. چرا که چیزی که پس از نصب در دید قرار دارد طراحی و شکل و ساختار ان می باشد. اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 از طراحی خاصی بهره می بردکه پنل اصلی آن با یک نمایشگر با دنباله لبخند استیل مزین شده است. این ویژگی موجب زیبا شدن موجب زیباتر به نظر رسیدن پنل داخلی جنرال می شود.

نکته جالب توجه این است  که این صفحه نمایش نیم دایره جنرال، در زمان روشن شدن با نورهای رنگی و نور پس زمینه سبز تزئین شده و تاثیر زیادی بر دکور کلی کولر شما دارد. پره های افقی و عمودی کولر در زیر دریچه قابل باز شدن قرار گرفته اند و این دریچه با یک حرکت آرام با روشن شدن دستگاه، باز می شود و اتاق شما را از هوای تصفیه شده و سالم سرشار می سازد.

کمپرسور روتاری پر قدرت

کمپرسور روتاری به کار رفته در این اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 جایگزین بسیار ایده آلی برای موتورهای قدیمی و پر سر و صدا می باشد. علت این که بسیاری از کاربران نیز به سمت کولر گازی های کم صدا و کم مصرف تمتیل پیدا کرده اند نیز همین است.

سیستمی که قرار است سالیان متمادی در اسپلیت جنرال دیجیتال 30000 خدمت کند، کمپرسوری از نوع روتاری «Rotary» دارد. این کمپرسور که اکنون می توان گفت جایگزین موتورهای پیستونی شده دارای بازدهی بسیار بالایی است و این نیز به علت داشتن قطعات متحرک کمتری است که در آن به کاررفته است. اما این ویژگی ها چه کاربردی دارند.در واقع هر مقدار بازدهی اش بیشتر باشد دارای عملکرد بهتر و کارکرد بیشتری می باشد. همچنین مصرف کمتر موجب  پایین آمدن پول قبض برقتان نیز می شود.

از دیگر مزایایی که نصیب کمپرسور روتاری کولر گازی 30000 جنرال طرح لبخند شده است این است که نسبت به کمپرسور های پیستونی فضای کمتری را اشغال می کنند. این کمپرسور تک فاز را در تمام نقاط ایران می توان استفاده کرد.

توضیحات تکمیلی

نوع:

جنرال دیجیتال 30000

نوع گاز:

R22

اینورتر :

ندارد

میزان مصرف برق:

9.5 آمپر

گرید مصرف برق:

A

میزان پرتاب باد:

12 متر

ظرفیت سرمایش:

30000BTU

ظرفیت گرمایش:

32000BTU

مناسب برای فضای:

90 متر

نوع موتور:

روتاری

رنگ:

سفید

گارانتی:

18 ماه گارانتی ایران اسپلیت و نصب و لوله رایگان

5 دیدگاه برای اسپلیت جنرال گلد دیجیتال 30000 گاز410

  1. mostafa

    کولر خیلی کم مصرفیه من راضیم ازش

  2. اشکان

    برای فضای ۸۰ متر از این کولر گازی استفاده میکنم، راضیم

  3. رادمان

    کولر خیلی خوبیه، حتما پیشنهاد میکنم 👌🏻

  4. سحر

    سلام مصرف این کولر گازی به چه صورته؟

  5. مهشید

    کولر‌ گازی خوبیه، ممنون از فروشگاه خوبتون

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای مشاوره تماس بگیرید